BLOK TEMATYCZNY

wtorek, 29 listopada 2016

LIVIOON - znane zapachy pod marką LIVIOON

Tak się stało, że zaangażowałam się w dystrybucję perfum sprzedawanych pod marką LIVIOON ....




A zawsze mówiłam, że to nie dla mnie.....  A jednak :)
Podobno tylko krowa nie zmienia zdania - taka przypadłość dopadła i mnie :)

Kupujecie perfumy znanych marek takich jak : 
DIOR,  
ARMANI, 
CHANEL, 
HUGO BOSS, 
GUCCI, 
LANCOME, 
PACO RABANA, 
PRADA, 
GIVENCHY, 
LACOSTE, 
KENZO, 
NINA RICCI,  
YVES SAINT LAURENT, 
MICHAEL KORS.....

Odpowiedź pewno jest prosta - TAK :) bo każdy lubi ładnie pachnieć i lubi jak osoby wokół też ładnie pachną. Tak mam ja i wielu moich znajomych.

Zapachów jest ponad 100 - i faktycznie pachną jak te oryginały.
Ale....
Podstawową różnica jest cena - można powiedzieć że są 3-4krotnie tańsze od oryginałów.
Dla jednych cena ma znaczenie dla innych nie.
Tak samo jest z "marką i metkami".

Mi w głowie zapadł taki tekst z reklamy:


 "JEŚLI NIE WIDAĆ RÓŻNICY TO PO CO PRZEPŁACAĆ" 

i ja mocno się z tym utożsamiam :)

Tak więc zapraszam i tych zainteresowanych zakupem indywidualnym i tych którzy chcą zająć się dystrybucją (a uwierzcie mi - długoterminowo wygląda to fajnie i zachęcająco).

Klik i już jesteś w LIVIOON .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz