BLOK TEMATYCZNY

środa, 1 kwietnia 2015

WAFLE a może WAFELKI z masą kajmakową

No cóż czasem lubię powrócić do cudownego okresu dzieciństwa i ulubionych smaków. I wtedy to jeszcze mogłam jeść do woli węglowodany i nie musiałam się o nic martwić. Ale co tam - jeden nie zaszkodzi :) A zawsze mogą być pod ręka dla niezapowiedzianych gości - do kawusi jak znalazł.

Tym razem - banalnie prosty - przepis na 


WAFLE - WAFELKI Z MASĄ KAJMAKOWĄ


Potrzebujemy
1 opakowanie wafli tortowych 
1 opakowanie (puszka) gotowej masy kajmakowej (wiem, że niektórzy robią własną masę, ale ja dziś poszłam na łatwiznę ;))

I cóż
smarujemy wafel masą kajmakową, przykrywamy suchym waflem i tak aż do wyczerpania masy. Potem czymś ciężkim dociążamy (ja położyłam deskę do krojenia i postawiłam na tym garnek z zupą), by połączyć warstwy wafelków (na jakieś 15 minut) i kroimy wedle uznania.

i mamy przepyszne wafelki domowej produkcji.

Wiem, że wafle przekładacie też marmoladą, masłem czekoladowym czy też nutellą. Tu dowolność w pełni. Co kto lubi :)





Smacznego :)



1 komentarz: