BLOK TEMATYCZNY

wtorek, 24 marca 2015

TORTILLA - CZYLI ZAWIJANIEC Z WARPA

TORTILLA - jak nie wyrabiam się z czasem lub wena twórcza mi się kończy to bardzo szybkie ale jakże smaczne danie do przygotowania w kilka minut (nie licząc smażenia piersi kurczaka). U mnie zawsze zostanie zjedzone :) Robię je na różne sposoby ale skład podstawowy zawsze jest taki sam.  

Czyli:

WARPY - TORTILLE

pierś kurczaka - smażę klasyczne kotlety (pierś doprawiona wg uznania - ja przyprawiam solą, pieprzem i czosnkiem), jajko i panierka z bułki tartej. W wersji light - pierś grilluję na patelni grillowej - też smaczniutkie, ale u mnie preferują klasykę.
i do środka: ogórek kiszony, cebulka, papryka, mix sałat i sosy (u mnie króluje ketchup i sos czosnkowy)





Wszystko zawijam w warpa, spinam wykałaczką i tylko podgrzać/zgrzać w opiekaczu do kanapek.







Mniam mniam mniam :)

Skład dodatków do piersi kurczaka może być różnoraki - czasem jest ogórek kiszony, czasem konserwowy a czasem surowy. Papryka też albo surowa albo konserwowa. Można dodać cebulki z octu. Po prostu co kto lubi.

U mnie każda wersja znika z talerzy w zawrotnym tempie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz